Makan makan makan
Thursday 8 November 2012 @ 3:38:00 pm | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and hye people :)

Mesti korang tanya mana entry pasal Great Wall ? Huhuu, maaf yee. Janji tak dapat ditunaikan sebab cancel last minute . Memandangkan hari yang kami nak pergi tu first day winter so, terpaksa batal. Sebab cuaca dijangka hujan and snowing .

Dua event kami dibatalkan bulan ni , Great Wall and 798, tempat lukisan popular . IsyaAllah ada hikmah di sebalik semua kejadian. Aku pon tak terlarat nak update any entry . Baru lega demam + batuk + selsema + winter ! hahaa. nampak tak kesakitan di situ ? :P 

Aku baru lepas tido tengah hari . Hohoo. Sleep like a boss , sebab dah lama kot tak tido tengah hari . Memang heaven gilaa laa. Dah laa berapa hari berturut-turut ada test -.-'' minggu depan exam pulak kannn.. uuuuuu~ bangun-bangun tadi terus makan ! PADAHAL DAH MAKAN KOT PUKUL 12.30 TADI . SEKARANG BARU PUKUL 3 !!!!!!

Tu belom lagi makan pukul 6 , 10 , 12 ! Nahhh, semua aku tibai makanan berat kot. Haihhh, mau tak gemok kalau macam ni . Baru sebulan berat naik 7 kg , chech hari tuu laa. Sekarang tak tawu la dah naik berapa -.- Tapi satu kejayaan la sebab berat aku selalu tak lebih 40 kg pon sebelum ni. Thanks Ira Nadhira atas ucapan tahniah anda :P

Hahahaa, kannn. Aku tak tahu dah nak control makan macam mana ni. Dah la winter, lagi la kuat makan ! Whoahhhhhhh, boleh boooolaaaaaaaaaaatttttttttttttttttt aku balik Malaysia nanti -.-

Dah dah, nak tido ! Tension tension ! hahaa . **makan tido, mau tak gemok ! ahhh~! tak kisah ! hahaha


Older Post | Newer Post

Hey . I'm shallaa . Thanks for dropping here . No harsh word please . Thank you



DiaryAboutStuffSite